Kolmården

Idag är det söndag och vi har tillbringat hela dagen på Gröna Lund tillsammans med Erik och Johanna, Monica och hennes barn.



Johanna lyckades övertala mig att åka "kvasten", vilket jag kände mig glad i efterhand för. Spökhuset besöktes också fast det blev lite för spännande för småtjejerna.

  

Erik och Lisa åkte Insane och Fritt fall med tilt.

  

Johanna kände sig inte riktigt kry idag och blev sämre så hon och Erik åkte hem. Vi andra fortsatte och åkte karusell efter karusell och barnen hade så roligt att vi blev siste man ut från området klockan 22.00.

  

  

Midsommaraftonen och midsommardagen var vi på Kolmården och om det ska jag skriva senare. Kramisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0