kalasdag

Pontus och Jörgen drog iväg på fotbollsmatch till Boliden i morse. Pontus lag segrade med 6-4 i mål. Jag och Emma stannade hemma och dolade på....Emma hade kompis och jag städade faktiskt lite och plockade undan saker som alltid hamnar på fel plats.
Första gången jag var ut idag var nog klockan efter halv två, för vem orkar vara ute i denna hetta!?



Klockan tre var vi Bäckfors och firade systers dotter Anna och hennes son Mattias som båda fyller år idag.
Grattis Anna på din tjugoårsdag! Grattis Mattias på din tjugotvå årsdag!

Sen måste jag få gratulera min son och hans sambo som blev hundägare idag.



Efter kalaset i Bäckfors åkte vi hem och skyndsamt stoppade i oss middag, för Emma skulle infinna sig på ett barnkalas i Frostkåge klockan 18.00.



Nöjd kalastjej.

Sen så älskar jag maken som är så duktig och gräver i vår trädgård för att fixa våran hörnrabatt.



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0