Onsdag...

Vaknade och duschade och fixade till mig, för vi skulle ju gratta Elaine idag!? Eller!? Insåg då maken klev upp att jag fortfarande låg en dag före....före den dag det egentligen är!

Vi är poolvakt till grannen, och vi får bada hur mycket vi vill! =)) Fast jag gillar ju inte att bada så min käre make har badat och vakat och badat och tittat till de små!

Själv låg jag i en solstol och småsov på förmiddagen för att sen sätta igång med att vara lite nyttig! Veden var det enda jag kände för idag....borde egentligen vända huset upp och ner och storstäda..men veden fick det bli!

  

Med ett glas rött som sällskap har jag lyckats stapla riktigt mycket ved i afton...känns mycket bra!
Sen till kvällsfika blev det mackjärn och grillad korv runt grillringen.

  

Hur fördelar ni era sysslor hemma hos er? Jag och maken upptäcker många gånger att vi gör saker på "fel" sida om genustänket....

Till exempel är det han som oftast sköter tvätten, medans jag oftast sköter allt i trädgården. Även plattläggning och som idag vedstapling!

  Kramisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0