Hatar...?

Jag gillar inte då jag faller och inte klarar av livets resa på rätt sätt......

Just nu blev jag bara så låg och innestängd i "ledsenbubblan", HATAR verkligen den känslan!! Mycket händer just nu....men livet rullar på och Annica liksom stannar upp och bara tittar på!?
Hatar så intensivt att jag är en sådan känslomänniska som tänker och känner och analyserar alldeles för mycket!?

Det är så enormt jobbigt att leva då tårarna liksom bara vill trilla....själv är man i en kokong av självömkan och okänslighet!?

Ser på det jag gör och presterar....ser på mina barn...

Men likväl spelar det liksom ingen roll!? Eller i vart fall orkar jag liksom inte bry mig.., fast egentligen bryr jag mig så mycket så det gör så in i helsike ont!!



Kallt och hungrigt..? Eller inte alls söker jag vidare....meningen med livet!?

Men hur som helst ska alla som tycker jag är för djup.....liksom veta hoppas jag...att jag väljer alltid livet före allt annat!!

För hur underbart är det inte att få ett mms från lilltjej om sin resa i Europa...Eifeltornet..

Hur mycket värmer det dock inte då sonen ändå säger att du är bäst mamsen...

Se hur trean ändå hittar sin nish och stil.....

Men liksom ändå kan det vara så jobbigt att leva....

Ringde min far idag. Erbjöd mig att hjälpa till att stapla hans ved.....men det hade han ändå gjort! Erbjöd honom att ringa mig då han behöver hjälp....

Hatar verkligen känslan av att vi tre syskon inte tänker lika....vi är liksom inte tre....utan oftast två....

Hoppas ni som känner mig förstår...ni andra får förbise....och jag ska försöka rycka upp mig!! Det blir bättre sen, jo jag vet det!! Men ändock..........Livet kräver alltid...eller om man vill vara med där det händer bör man åtminstone vara lite mer social...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0