trött...

Idag är hela familjen så där lagomt trötta, dagen efter en riktigt trevlig nyårsafton.

Vi är ett gäng goda vänner som samlas varje år....Enligt tradition så lagar männen mat det ena året och får basta året därefter. I år var det kvinnornas tur att basta.

 Marie hade med sig lite grönmögelost och pepparkakor till oss "tanter".

Vi var hemma hos oss i år, så innan jag for iväg och basta så tog jag hjälp av Lisa och Ann, att duka bordet och vika servetter.

 
   

Kan tycka lite synd om maken som blev lite bortglömd av sina "herrkompisar" som dök upp ganska sent för att hjälpa till att laga maten. De hade också badat bastu före och glömde nog bort tiden lite...hmm!

Vi lekte lite lekar som "kropp mot kropp" och Lisas musiktävling. Efterrätten blev enkel...glass med chokladsås.
Klockan tolv skålade vi in det nya året i Pommac!
Efteråt så gick vi ut och tittade på de andra grannarnas fyrverkerier...

  

  

Nu ska jag mysa ned mig mera i soffan och se tv med barnen.
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0