torsdag, mulet och -8 grader.

Har gått bra att jobba idag. Kände bara av febern på förmiddagen sen verkar den ha klingat av...

Full rulle då jag kom hem. Lastade in fem matkassar i hallen, gick till Fritids och hämtade barnen. Hemma igen packade jag in maten i kyl och frys och satte igång med matlagningen.
Gjorde stuvade makaroner med köpta köttbullar till barnen och köttfärsbiffar som fick puttra i grädde till mig och Jörgen. Mums!



Titta vilket sött blomsterarangemang som också fick följa mig hem....



Kramisar.




Kommentarer
Postat av: Johanna

mmm vad gott det såg ut!! :)

2011-01-13 @ 20:36:55
Postat av: pea

håller med frugan! Och vilken fin blomma!!! :)

2011-01-14 @ 13:01:30
URL: http://peandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0