onsdag, sol och -18 grader.

Jag undrar när det var vi skulle få det där mildare vädret, som någon vädersida har lovat?
För visserligen är det strålande vackert ute just nu.......men minst tio grader för kallt!



Pontus är fortfarande riktigt tät i halsen och inte matfrisk alls, så han är hemma idag också. Jag får klippa pappa ikväll eller senare i veckan istället. Jag vill inte han ska bli smittad av några förkylningsbaciller....

Sen så har Yvonne från Svalan ringt mig idag och jag har beställt årets omgång av böcker från henne. Tänka sig att denna kvinna har ringt mig ändå sedan tidigt 90-tal........en gång per år. Gillar hennes röst!
Hon sa att de i Stockholm bara hade -2 grader.

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0