onsdag mulet -7grader

Jag började dagen med att be om en IPREN av maken och ligga kvar i sängen med kramp i ryggen och feber....vill inte vara sjuk nu!
Jag ska ju börja mitt nya liv nu och pressa mig och peppa mig till nya vanor som i förlängningen ska ge mig mer ork och positiv energi, var det tänkt!?

Det går bra med maten, men vill ju också komma mig ut på någon promenad samt ha ork med annat också. Men nu verkar det vara min tur att bli sjuk, fast jag kämpar emot och ännu har det inte brutit igenom.

Sen funderar jag mycket på hur jag ska ta tag i mina problem med höger höft och ben och min midja!! Jag har så pass ont så jag vill inte gå till en kiropraktiker eftersom "vrid" tekniken de använder inte funkar på mig...jag jobbar emot för mycket!!
Funderar också på sjukgymnastik fast har ej tagit tag i det heller för det är så svårt med tider och jobb och så där....vill inte vara sjukskriven.

Hittade en så fin sammanfattningstext om livet och "jaget"....

"Livet är en berg&dalbana.
Vi får alla medgång och motgång.
Vi hanterar livet olika, men vi har
alla fått en gåva, att få leva!
Jag åker i min berg&dalbanevagn på
mitt alldeles egna personliga sätt...."

Just nu är jag på väg att kravla/ta/åka mig upp ur dalen......



Ha en bra dag...kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0