Negativt inlägg..

Detta inlägg är bara som jag tycker och det är inget som jag tycker inom min familj...
Men jag kan inte låta bli att tycka.....och känna...då människor som man borde tycka synd om får skäll istället för beröm!?

Jag förstår varför vissa människor skäller på de som redan ligger...men jag gillar och accepterar det inte!!

Men det är aldrig ens fel att två träter!! Det står jag fast vid....

Vänd andra kinden till gäller också mig och mitt tankesätt!!....

Men jag gillar inte att man inte kan förstå en människa som redan ligger....hur man fortfarande kan tycka mest synd om sig själv?? Jag gillar inte det tankesättet!

Jag vill inte ens dela med mig några länkar.....men det berör mig så illa... då dödssjuk kvinna blir oförstådd av ledsen make.....

Jag förstår båda!? Tror jag som amatörpsykolog....men jag avundas inte deras situation!!

Hur som haver barnen kär...skänk alltid dina fjuttiga överblivna pengar...tian på bänken....eller de 17 kronor du hittade på golvet i bilen då du städade... till cancerfonden! Gilla livet! Gilla livet och gilla att vi är olika individer som sörjer och gråter lika!! Fast ändå olika!




Starkt inlägg...jag vet...tror jag!? Men det är så jag fungerar`!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0