Svar till jag är så fel!?

Jag tycker inte speciellt mycket om mig själv just nu. Jag känner mig så fel......

Jag mår fruktansvärt dåligt över min övervikt och är grymt besviken på mig själv att jag inte lyckas gå ner i vikt.
Jag inser att jag inte mår så bra då klumpen i halsen bara är där helt plötsligt och tårarna bara vill trilla utan någon egentlig anledning.
Jag är dessutom en sådan person som vill vara "ifred" då jag är ledsen. Jag vill inte ha kramar och prata om det....
Jag tycker inte det är speciellt roligt att leva just nu faktiskt....

Jag fastnade för en sång av Caroline af Ugglas som jag hörde på jobbet idag. Hon har ju rätt bra texter på sina sånger.
Sen måste jag bara få säga att hon är inte så rolig att titta på då hon sjunger......eller så är det det hon är!?

http://www.youtube.com/watch?v=5jxR12pGWMU&feature=player_detailpage


http://www.youtube.com/watch?v=4yB890Z2Diw&feature=player_detailpage


http://www.youtube.com/watch?v=L84sfKs_jf8&feature=player_detailpage

Men det är nog inte så konstigt att man mår som man mår nu med tanke på kylan. Det är så frusterande att man inte kan vara ute och promenera eller så....
Fast å andra sidan är jag ju en vårdeppig person. Ju ljusare det blir och ju närmre sommaren vi kommer ju nedstämdare blir jag tills jag helt plötsligt inser att jag skrattar igen.
För efter regn kommer ju faktiskt solsken....










Kommentarer
Postat av: jörgen

älskar dig

2011-02-24 @ 21:42:50
Postat av: Anonym

Kan bara säga att du är en fin människa och att jag hoppas att du mår bättre snart! Kramar i massor!!! (även om dom inte hjälper dej)

2011-02-24 @ 21:53:05
Postat av: Sussi

Hej Annica! Det är väl huvudsaken att VI i din närhet älskar dig precis som du är=) en underbar vän och kompis. Kramar i massor sussi

2011-02-25 @ 08:27:09
Postat av: sara

Jag kan gärna följa med dig ut och gå nu då jag kommer hem! så slipper du gå själv iallafall :)

kramkram

2011-02-28 @ 19:38:26
URL: http://sarabacklundviklund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0