söndag och nollgradigt

Jag är så glad och tacksam över att det är nollgradigt ute även om jag inte har tagit vara på vädret och vistats ute!?
Det var min jobbarlördag. Efter avslutat jobb hämtade maken mig och vi såg hockey på ladan med Pontus och Emma.

Eftersom "tvåan" fick en till sväng av magsjuka har jag jobbat hela söndagen också.....tog hans tid 9.30-16.00.

Så jag sammanfattar denna helgen till total katastrof!!   ????? Tänker ni nu..? Jo, katastrof för jag har bara "följt med" ingen diciplin här inte!

Efter tre kilos viktuppgång och total "no disipline" helg gäller det ett sista försök för mig nu......orkar inte misslyckas en gång till =((

Nu gäller det att komma igång med morgonpromenader och mat! Inget fuskdyk i godispåsen på kassakontoret!!
För nu orkar jag inte med mig själv längre...PATETISK FUSKARE = JAG!!

Hårt och sanningsenligt inlägg, jag vet! Men nu måste det få ett slut.....

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0