Riktigt, riktigt kallt!

Kolla på min temperaturbild!



Emma är sjuk igen idag vilket i och för sig känns ganska bra, jag slipper nämligen att följa henne till sin förskoleklass då. Pontus kan ju gå själv och ville också det.

Sen så har jag ringt vårdcentralen nu på morgonen angående en annan sak om Emma.

Senast då maken var på konferense pratade han med en kollega och mamma som berättade om sin son och hans hjärtfel och hur de hade opererat honom och han blev frisk.
Vad har det då med Emma att göra?
Jo, den här mamman berättade att de hade upptäckt hjärtfelet själva och ifrågasatt sjukvården om varför deras son var blåröd under ögonen och varför hans puls/blodkärl på halsen var så tydlig!?

Våran Emma är ju alltid väldigt röd/blå under sina ögon. Emma har också en ganska framträdande blodådra på halsen som jag frågat sjukvården om förut...
Jag har också för mig att någon läkare har påpekat ett blåsljud vid någon kontroll men avfärdat det som ofarligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0