lördagmorgon och lite snö och -11

Här är barnen fortfarande sjuka. När ska den ge sig den här bacillen? Morgontempen på Emma = 38,7. Pontus temp = 38,0. Pontus är inne på dygn sju med feber och Emma på dygn fem.
Vi har ju normalt småttingarna sovandes själv på övervåningen, men nu då de har varit sjuka har de fått sova nere med oss. Antingen i våran säng eller på en madrass på rumsgolvet.

  Mycket mys i soffan har det också blivit.

Vet ni vad jag hittade igen häromdagen? Jo Pusselbiten!
Jag, Pontus och Emma hade dagen före rivit pusslet, så klart och så typiskt.
Biten hittade jag i den stora julklappspåsen som jag nu äntligen tömde på mina julklappar. Hur den hammnat där är ett litet mysterium för där har ju bara pusselkartongen legat då den var oöppnad!?
Nåja nu är ju alla bitar i kartongen i vart fall.

 Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0