Pain, pain and pain...

Mina fötter gör ont ikväll, extremt ont! Jag ska inte bli långdragen i detta ämne...men har du/ni tips och ideer på hur jag ska få bort denna ooooliiidliga värk i fötterna, så tar jag tacksamt emot dem!!
Helt plötsligt kan det skära till i foten, som om en geting eller något bränner/sticker mig...och denna känsla varar i en tio sekunder eller så....
Just nu är det värst i fotleden och under hålfoten, men det varierar ju.
Är det inbillningssjukan eller kärringsjukan eller sanning/samlingssnamnet fibromyalgi som gör detta?
För ca åtta nio år sedan hade jag en handled som gjorde så djävulskt ont utan anledning. Jag kunde inte torka av en bordskiva med en trasa utan att skrika....sen var den smärtan helt plötsligt borta!?
Jag har haft ont i ett knä på samma sätt...men den smärtan/låsningen var kortvarigare.
Ryggen har haft sina ställen och sist var det i slutet av revbenen och därikring midjan som det fanns obeskrivlig smärta som bara är borta nu i dagsläget. Mystiskt!!
Att inte förglömma de konstiga domningarna i huvudskalpen, endast på vänster sida och bortdomningar på det vänstra låret...!?

Nu är jag riktigt lååångdraageen, jag VET!!

Men kan dessa symtom och extremt onda fotleder och fötter också bara vara något som ska dra förbi...??

Den som lever får se! Men jag hoppas att det ger med sig snart!

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0