Lucia

Det bor en liten perfektionist i mig också, bl.a då det gäller snöskottning och välskottade gångar. Jag skrapade och skottade till lite efter gårdagens storskottning idag...



Emma var ute och busade runt i snön och hittade en fin koja i syrenens grenverk..

   



Sen var det ju det årliga Luciafirandet på Folkan, som i år "bara" innehöll Luciatåg och lotteriförsäljning.
Jörgen skjutsade dit Emma klockan tolv samtidigt som han och Pontus drog vidare till träning i fotbollstältet.
Själv promenerade jag till Folkan en timme senare och hann fånga Emma på scenen då hon just hade tränat klart.

  

Första timmen var det mingel med fika och lotteriförsäljning innan självaste lucia tåget kom..



Har några fina sångnummer inspelade, men jag vet inte hur man omvandlar filmerna till bloggformat.

Sen kom tomten....



  

Det var denna afton det....hoppas eran söndag också varit bra.



Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0