2011

Omtumlande år på alla sätt och vis! Jag hoppas verkligen på 2012 som ett bättre år...men det gjorde jag om 2011 också...!

Ja, vad ska jag kortfattat säga om året som varit?

KRASCH! Men också en viss återhämtning!!

Pappa har lagt på sig kilon igen och har lagat takstolar och haft bra fungerande kvalitetstid, trots tumörens tillväxt i skelettet...

Här på slutet av året rasade allt igen dock...cancern växer igen och mammatanten växer och cellförändringarna som var borta finns helt plötsligt där igen..
Barn som mår mindre bra och orken till städning och meningen till livet försvann!

Ni som inte fattar ett jota...av hur det är då man upplever livet som helt och hållet ovärt och kämpigt och ointressant...sluta läsa och orka inte kritisera heller...!

Men jag är glad också.....

Jag är så otroligt glad över pappas viktåterhämtning samt kvalitetstiden i älgskogen, innan det tråkiga senhöst röntgenbeskedet om tillväxt kom!

Glad är jag också över svärfars små återhämtningssteg.

Mycket glad och tacksam är jag också över att ha fått rå om alla barnen under julhelgen. 

Fått vara med mamma och Ulf.

Jag är glad och tacksam fast livet bara känns så "uppförsbacke" just nu!



Gott Nytt 2012!

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram !

2011-12-31 @ 15:56:59
Postat av: Elaine

Gott Nytt År Kramisar

2012-01-01 @ 00:04:48
Postat av: Maja

Jag älskar Dig å TACK FÖR ALLT!! Du bara är BÄST. Mitt liv är också i "Uppförs-backe" men VI ska komma vidare...Kram älskade SYSTER!!

2012-01-02 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0