Upp och ner, ner och upp...

Lite dålig uppdatering på sistone och värre kan det bli, för lusten till att blogga finns där, men det är så svårt att få fram något vettigt inlägg!?

Livet rullar på och lillminstingen började skolan i måndags. Nu har jag definitivt inga små barn längre.
Känns skönt att kliva in i alla rutiner igen och barnen blir mer motiverade om att gå isäng på kvällarna och så.

Sen så har ju min mage krånglat lite på sistone, min mage som aldrig krånglar, min mage som inte minns när den var sjuk sist! Jag vet att jag skrattade och sa att någon cryptosporidium kanske hade letat sig dit?
Och vad läser man om i NV idag? Jo att tre nya fall har upptäckts! Huva....



Sen saknar vi Cia som blev hämtad av husse och matte igår.
Känns så tomt och konstigt..



Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bra det där med parasiten!

Lill-Cia, mysvovve!

2011-08-24 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0