Pain....

Idag vaknade jag som vanligt först och strax därefter Pontus. Han ansåg att han mådde ganska bra men ville prova om det fanns någon feber i hans kropp, det gjorde det inte.

Fixade frukost till barnen och bryggde några kannor kaffe sen 10.15 gick vi vidare till fotbollsplanen.
Pontus hade match och vi skulle fixa fika.....



Sen har jag latat mig hela dagen i solstolen eller plant på mage....vilken ljuvlig dag! Måste bara passa på att njuta av kanske sista soldagen!?

Sen börjar jag på riktigt att oroa mig över det onda i mina fötter. Nu accelerar det till senadragskänningar och riktigt ont och inflammationskänsla när jag stiger ner...

Tror jag ignorerar det ett tag till och hoppas på yogans helande egenskaper...på onsdag gäller det igen. Me like!

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Maria S

Prova med ett fotbad och lite massage..Vi skulle säkert må bra av att använda stödstrumpor på jobbet både du och jag.

2011-08-14 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0