onsdag

Idag klev vi upp lite tidigare än vanligt för jag hade klipptid trodde jag, men det var egentligen förra veckan säger Åsa då jag kom dit! :(
Blir först i november jag får komma istället, men det gör inte så mycket, för jag hade redan bestämt mig för att Pontus skulle klippas idag på min klipptid.

Sen har jag storhandlat och lagat hemmagjord pizza till middag, hämtat Lisa från en kompis ute vid havet. Efter middagen åkte ungdomarna bort och återkommer först i morgon på grund av ICA-fest. :)

Efter maten har jag slappat och tagit det lugnt, men ska snart sätta igång med morgondagens efterrätt.
Sen ska Lisa hämtas efter tio i kväll innan det får bli nattinatt i detta hus.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0