Nystart.

Ingenting av allt det jag skulle göra i helgen har blivit gjort!?

Men jag hade en jättetrevlig fredagskväll tillsammans med goa arbetskamrater, hemma hos en av dom.
Vi hade ordnat knytkalas och fick därmed äta både det ena och det andra av godsaker....



Några avslutade kvällen med ett dopp i polen och några gjorde andra saker.....men det stannar mellan oss tjejer.

Idag har jag klippt våran gräsmatta för första gången denna sommar. Maken har vattnat och klippt och gödslat och vattnat och klippt och gödslat och vattnat och klippt.....och vi har aldrig haft finare gräsmatta!

Cia och vi har funnit oss i en viss rytm, och att kissa och bajsa inne, händer mer sällan nu.....



Nu har jag anmält mig igen på GI-viktkolls sida. Nu blir det en rivstart och mitt nya liv ska påbörjas....hårda tag blir det på alla sätt och vis!

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0