har ni sms:at?

Kopierat detta från Pernilla Whalgrens blogg.

Jag är inte ensam om att ta upp detta och jag är inte heller den första, men det är inte desto mindre viktigt för det att vi uppmärksammar hungerkatastrofen i Afrika!

Därför vill jag med detta inlägg bara göra den lilla insats jag kan som bloggare och offentlig person och BE DIG SOM KAN att ta upp din mobiltelefon och sms:a iväg ett bidrag på 50 eller 100 kr – så att VI TILLSAMMANS kan göra någonting för att hjälpa dessa barn som behöver vår hjälp!!!

Man KAN inte bara sitta och inte göra någonting när man ser de här hemska bilderna! INGA barn ska behöva lida så här!!!

Så har du inte gjort något innan – Gör det NU! Eller gör det IGEN!

Sms:a TIMME till 72 970 så skänker du 50 kr!

Sms:a AKUT TORKA till 72 900 så skänker du 100 kronor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0