Avundsjuk!?

Har två arbetskompisar som ska ut på resa och äventyr, en till jobb i London och den andre till Australien. Avundsjuk? Jo, ganska mycket faktiskt. Tänk att bara få släppa allt och bara tänka på sig själv en månad eller två...
Fast som gift fembarnsmor så känns det inte så smart att bara tänka på sig själv!? Men åhh vad jag skulle vilja dra iväg på äventyr alldeles själv ett kort tag. Få perspektiv på saker och ting och hitta min inre balans eller nå´t!?
Fast jag skulle ju längta ihjäl mig efter barnen...



Kramisar.

Kommentarer
Postat av: J

Åk iväg med Lisa!? Prata med henne om hennes projektarbete. En mor- och dotterresa, jag tror det skulle vara grymt! Jag hade gärna följt jag med, men det är lite knepigt att ta ledigt från jobbet..

2011-08-25 @ 18:55:47
Postat av: mamma

Det skulle vara så underbart!! Men fortfarande skulle det kännas konstigt ekonomiskt och lite orättvist jämtemot er andra barn!? Det är så tudelat.

2011-08-25 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0