torsdag

Emma hon cyklar och cyklar och cyklar hon! Varför har ni inte lärt mig det tidigare? Kom det ur henne tidigare... (kanske för att hon inte ville det ju).
Men hon är så glad och lycklig över att hon faktiskt kan cykla nu och det är givetvis vi föräldrar också.

Jag var bara hem en snabbis efter jobbet och gjorde middag till barnen, sen åkte jag tillbaks till staden till restaurang Viking för att äta och avtacka Gun. Goa glada Gun har valt att redan nu gå i pension. Glad för hennes skull, men nog kommer jag att sakna henne lite ändå.




Sen blev jag faktiskt besviken på maten idag. Jag hade beställt en oxfilepizza utan bearneassås och när alla hade fått sin pizza fanns det bara kvar en med sås. De bar ut den och kom in med samma pizza igen fast nu nödtorftigt avskrapad på sås och påfylld med ny ost och tvärbränd i ugnen. De trodde nog inte jag skulle mårka något, men dragonkryddan gör av sig väldigt mycket tyvärr!

Kramisar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0