Krattning.

Idag har jag påbörjat krattningen av gräsmattan och rensning i rabatter. Det är så roligt att ta bort vissna löv och stjälkar från perennerna och se att det finns liv i dom......våren är här.

Ser också de projekt som jag ska ta itu med den här sommaren - trädgårdslandet och vinbärsbuskarna, ta bort gräset runt stora björken, fortsätta med hörnet mot Ernst och sen vill jag göra en rabatt där ena pilträdet stod.
Sen finns det massa annat som också måste göras som att skura upp och olja in broarna och stapla ved.
Sysslolös blir man inte då man har hus och trädgård. Tur att det är sådant som jag gillar.

kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är duktig du :) Tänk om jag hade fått ärva liiiite av det gröna du har i fingrarna!

2011-04-26 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0