torsdag

Tillbaks till jobbet! Tanken var att Emma skulle vara på förskola och fritids...blev skola hos farmor istället! Tack underbara svärmor! Emma har ont idag märker jag..men hon klagar inte...borde jag tvinga i henne Alvedon eller inte? Tvång gillar jag inte, och själv är jag lagomt "skeptisk" att stoppa i mig mediciner! Näe hon ska själv få välja...men blir det för jobbigt så får det bli "suppar".

Älskar mitt jobb och mina tisdagar och torsdagar...då är det nämligen extra mycket man ska hinna med, veckotidningarna bland annat!  Stolt tant kan säga att vi är väldigt duktiga på tidningar på ICAtorget i Skellefteå. Jämför man supermarketbutiker är vi andra bäst i hela avlånga Sverige...jämför man i stan så kommer vi på andraplats där också...men oftast så ligger vi bland de tjugo bästa butikerna och säljställena i Sverige. Det är väl himla bra!?

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0