Vad roligt med kommentarer.

Jag saknar många av er "gamla" arbetskamrater! Men jag förstår att man vill välja andra vägar i livet.. Jag har inte så mycket att skriva om just nu, men det är ju så här i livet, ibland sprudlar man av livslust och glädje och ibland känns allt trist och tråkigt!

Har pratat med Johanna igen ikväll och deras "byggprojekt" går frammåt! =) Längtar tills lillhjärtat har internet igen och lägger upp några bilder på lägenheten. Nu ska jag se andra perioden i hockey mot Johannas Eriks lag HV71 mot mitt SAIK! Spännande...

 Undrar om Erik eller mammatanten gör vågen ikväll!?

Kommentarer
Postat av: sussi

Hej Annica skulle vi inte kunna träffas lördag den 16 okt för ett fika med oss "gamla" arbetskamrater

Vi kan väl boka Waynes Coffe (annas) place? en tanke bara!!!!! kram sussi

2010-10-05 @ 20:08:20
Postat av: Annica

Låter som ett bra intiativ Sussi!! Jag jobbar till tre sen hänger jag på!? Hur kan jag hjälpa till?

2010-10-05 @ 20:21:35
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0