Höststök i trädgården..

Jag bestämde mig för att kratta upp löven idag.



När man går omkring med krattan så funderar man ju väldigt mycket och så där... hade också med mig kameran och tog en del kort.

  

Sen kom jag på att vi ska ju ta bort staketet, det hade vi ju bestämt att göra till hösten. Och nu är det ju verkligen höst! Jörgen fick gå och låna en motorsåg och vips så var staketet borta. Blev så annorlunda men ändå bra i jämförelse med ett svartmögligt halvruttet vitt staket.

  

Sen var jag ju tvungen att städa häckens "dikeskanter". Jätteroligt för det blir så fint...men jag har sjukt ont i händerna nu av allt "greppande" runt ogräset.

 före bild...

 efter bild...

Kramisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0