söndag.

Idag har jag helgat vilodagen...till och med sovit på eftermiddagen.

Nu är jag nyss hemkommen från pappsen. Jag åkte iväg dit själv efter middagen, småttingarna hade ingen lust att åka iväg.
Pappa var riktigt pigg idag, han talade om för mig att han fått upp stallampan på Selmakåken och jobbat på med andra saker ganska så ostört hela dagen i hans garage/verkstad.
Pappa klagar lite på att muskelstyrkan och kraften är borta...är svårt att hantera sin skruvdragare och orka trycka emot. Han inser hur viktigt det är att hålla sig igång och det är ju bra....att han gör det också menar jag.
Trivsamt varmt och tryggt...så sammanfattar jag kvällen.

Att sen mötas av att alla värmeljus var tända och barnen nattade var inte så dumt heller.

 

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0