Promenad.

Har nyss kommit in från min kvällspromenad! Fantastiskt skönt väder ute ikväll förutom när jag gick över det bortre tået för då blåste det småspik! Har börjat snöa också, nästan lapphandskar innan jag var hemma.

Men vet ni vad? Jag fick ett spännande sms av Mikael som är kvar på jobbet än...jag har tydligen fått något av en kund...något som väntar på mig uppe i personalrummet...för att jag var så snäll!?

Först utskälld sen snäll...undrar vad jag är egentligen?

Har prata med Johanna i afton också...längtar tills vi ska ses snart då vi åker ned. Men snacka om otur för Pontus och Emma...för när vi är borta så är det massa roliga grejer som de missar. Nobelfestmingel på fritids och körandet på Nordanå....ett roligt födelsekalas med pizza och dico...men de längtar ändå att få träffa Johanna och Erik.

Nu ska jag hjälpa småttingarna i säng sen ska jag se Top model..lite flärd så här en måndagskväll.

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: pea

Tror inte riktigt du tänkt efter på din fråga.. alltid snällast! Hoppas du får något riktigt fint! kram

2010-11-22 @ 23:56:03
URL: http://peandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0