Nu räcker det!!

Jag har pratat med mig själv, i mitt inre, och peppat och tänkt och nu tillslut bestämt mig, bestämt mig för att nu får det vara nog! Nu ska jag ta i med hårdhandskarna för att ge mig ett hälsosammare liv, så är det bara!

Har ju länge försökt äta LCHF kost och visst har det gått bra...jag har ju slutat att gå upp i vikt, men jag går inte ned! Vad kan det bero på då? Jo det beror på att jag fuskar då och då, jag rör aldrig på mig och jag dricker alldeles för ofta vin....(Då stannar förbränningen av.)

Så nu är jag peppad som tusan! Nu ska jag hitta igen mig själv och börja må bra igen. Rökkilona ska bort och det ska bli för alltid!! Och tusan om jag inte ska klara det nu!? Har jag lyckats sluta röka ska jag väl kunna bita ihop om kilona också!?

Jag känner mig peppad nu i vart fall---

Orkade inte med någon morgonpromenad i morse.. men en runda runt byn har det blivit i kväll i stället, så nu är jag igång...Undrar om delmål ett nås innan jul? Ja det är min avsikt i vart fall.

Pepp, pepp till mig...

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt, du kommer fixa det..

En annan sak som är 85% säkert är att jag och Erik kommer till skellefteå till jul :) Kram

2010-11-16 @ 21:36:30
URL: http://johannacarolinalidman
Postat av: mamma

Jamen det är väl underbara nyheter! Ni är hjärtligt välkomna!

2010-11-16 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0