lördag

Har jobbat idag...lite mer jobb än jag tänkt mig...men otroligt kul då det är "fullt ös medvetslös"! Gillar att ni kommenterar här i min blogg! Men ta mig med en "nypa salt"! Jag är ju djup, det vet ni...en känslomänniska uti fingerspetsarna, en helt vanlig människa och mamma som vågar blotta sig på en blogg!?

Men jag tycker att jag har haft ett tufft år...känner att det räcker nu! Men vad kan man annat göra...än att gilla läget och bita ihop och orka? Men lite måste man få klaga också...? För jag vet..liksom alla vet!? Att livet är som det är...Det är bara att gilla läget och njuta av det positiva! För att påverka något det kan man inte!!



Så kramisar och massa positiva njut kramar till er alla...kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sök hjälp!!

2010-11-06 @ 21:39:33
Postat av: Johanna

Självklart får man klaga lite! Det är bra att få skriva/prata och ventilera lite. Älskar dig! Du är världens bästa mamma och jag saknar dig!



Svar: Ja det saknas inkomst.. men snart så!

2010-11-07 @ 17:29:12
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/
Postat av: Annica

Goa´mysiga du! Tack för din kommentar!

2010-11-07 @ 20:32:36
Postat av: sara

Tycker att det är bra att du skriver av dig. Det funkar alltid, det är faktiskt en metod som jag tycker fungerar rättså bra!



KRAM

2010-11-12 @ 21:44:10
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0