Giltiga skäl??

Två och ett halvt giltiga själ till att det inte blir någon promenad i dag. Fast egentligen är de inte giltiga alls!
Men skäl ett - Det är så kallt! -19 grader, fast det var ju på morgonen... nu är det bara -10.
Skäl två - sned och mycket ont i höften/bäckenet...vilket förmodligen blir bättre av en promenad.
Och det halva skälet är att Jörgen sover borta och jag har ingen barnvakt!? Jag har ju Lisa, så det är bara ett dåligt skyll.....men dock, det var mina skyll eller skäl till att promenaden är inställd i dag.

Jag bakar också...... fick ett recept på kolhydratfria kex av go´arbetskompis.....



Man blandar ihop skalade sesamfrön, hela linfrön, solrosfrön och pumpakärnor och häller över vatten som får stå minst fyra timmar i kylskåp och svälla. Sen brer man ut smeten tunnt och gräddar/torkar i ugnen ca två timmar. Mums!



Lite bilder från Lisas kalas i söndags också....

  

Nu se klart hockeyn...

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0