lördagskvällen...........

Vi har alla olika prioriteringar på vad vi ska göra....och framförallt när vi ska göra det!! Jag kanske inte tycker att det hör till vanligheten att man äter korv och mos till lördagsmiddag!? Men andra tycker att det är helt okej1 men andra tycker inte att det är helt okej att gräva i trädgården en lördagkväll....

Livet har lärt mig att det är så olika hur vi tänker och prioriterar................


Så det här är min lördagkväll i bilder............observera min duktiga trädgårdsmästare och make.

  alla grästuvor

från min nya perenna rabatt har då hamnat här i skugglandet.............

Gult är den gemensamma nämnaren!!

   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0