lördag.

Har jobbat idag. Fick skjuts och hämtning av maken, han behövde nämligen bilen idag! Medans jag jobbade och hälsade på min pappa, var Jörgen och lekte på Leos lekland, givetvis då med Pontus och Emma som sällskap.

Här lite bilder från förra veckan då även jag fick följa med:

  

  

   Hittar ni min dotter bland bollarna?

Men vet ni vad? Jörgen köpte en ny dammsugare idag! Yippi!! Ni som har hört mig svära över den gamla vet vad jag menar.... Nu ska jag gärna jaga dammtussarna igen! (Om nu ryggen pallar med.)

Var ganska mysigt att sitta uppkrupen i pappas sjukhussäng, "skavfötters" med honom och samtala om ditt och datt! Är man född -37 så har man ju upplevt både det ena och det andra. Utedass och krig och isskorpa på vattenhinken och potta under sängen osv. På måndag ska jag vara med på ett anhörigsamtal under min lunch....Hemtjänsten ska ge info om vilka tjänster man kan köpa och så......

Sänder också en speciellt varm kram till svärfar och svärmor i kväll.

Nu blir det snart melodifestivalkväll med familjen. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: pea

åh vad roligt! jag vill också på leos lekland! ;) fniss

2010-03-15 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0