lördag

Lite sammanfattning av dagen...vart ska jag börja? Jo lugn morgon med frukost till barnen och de vanliga morgonsysslorna. Sen fick "bubben" ta över med att servera lunch till barnen innan vi drog vidare till stan för att inhandla lite baskläder till de som behövde det bäst! Ringde pappsen och undrade om det var okej om vi åt middag med honom!? Jo det tyckte han, så mellan klockan tre och sex var vi i Åbyn...

  

Där togs då dessa bilder av mig och Emma som fotograf!! Bild ett vill jag kalla "syskonkärlek" bild två får heta "In action av intiativtagare" och till sist en mycket ärlig bild av en "äkta rynkig fembarnsmamma" tagen av min älskade Emma!

Sedan när vi kom hem blev det hockey mellan Skellefteå AIK och Färjestad...spännande match som till slut gav motståndarna en seger:(
Eftersom matchen kunde ses via våra kanaler så hade vi besök av våra trevliga grannar, som jag gillar skarpt!

  Nu är det hög tid att ta huvudkudden...Sov gott alla älskade vänner.

Kommentarer
Postat av: partyblöjan

nej, det är inte helt kul just nu.. :/

2010-03-21 @ 14:28:20
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0