Glömde bara...

Idag har jag varit till sjukgymnasten och fått en bedömning på min rygg!!
Problemet beror på min säckiga hållning och framåtroterande axlar ansåg hon då... Vad ska man göra åt det då? Jo TRÄNA!! Men eftersom jag är i så dåligt skick och ganska inflammerad runt revbensfästen osv så blir det att börja med stretching.

Så från hösäck.. Ska väl resultatet bli..

Efter besöket hos sjukgymnasten skulle jag på labb och lämna lite blodprover...Men vad gör jag? Jo jag åker hem och glömde alldeles bort det. När jag kom hem så blev det att vända tillbaks... Så klantigt av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo just det...Det har faktiskt hänt mig också, men som sagt det brukar lösa sig...Kram på Dig!

2010-03-11 @ 19:39:20
Postat av: pea

det finns ju bra trappor att springa upp och ner på är du har lunch ;) krya på dig kram massa kramar =)

2010-03-11 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0