det händer saker ändå...

Kan då verkligen erkänna att jag har varit totalt utslagen i tre dagar nu...åtminstone. Vaknade på lördag morgon med en rejäl förkylning! Hade i huvudet att jag skulle klara av att jobba min söndagkväll men insåg att det inte skulle gå....fick tag i Julia som tog några timmar åt mig...jobbade bara en dryg timma själv...

Känner att det finns en ljusning äntligen.....fredag bör jag orka jobba igen!!

Men det händer ändå lite saker medans man ligger under täcket och fryser...stenen är flyttad...


   

Bubben min har då slitit med spett, bil och spännband och till slut traktor, så nu är min sten på plats i min/vår nya rabatt!! Me like! Kanske äntligen på söndag den blir planterad då....den nya rabatten alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0