onsdag...

En riktig "slappardag" och "orkar inte bry mig" dag!! Släktträff eller kusinträff på mammas sida blev det dock på eftermiddagen....

Egentligen är det ganska skönt att släppa alla krav och bara gilla läget en ganska underbar känsla.....brukar oftast inte tillåta mig med sådana känslor.....men har gjort det oftare under det senaste året, faktiskt!!

Har en underbar make som länge har ställt upp på mig genom att vara den som ser till att ha ansvar för den "grå vardagens" sysslor...me like!!

Bilder från dagen då.....

  


  Tänk vad fantastiskt att fyra syskon kan "avla av sig" hela fjorton barn??? Och dessa

fjorton kusiner till mig, har skaffat sig i dagsläget hela tjugotvå barn!! Typ tjugoen tremeningar till mina..............

Kan också infoga att  av fjorton kusiner finns det sex kusiner som inte ens har börjat?? Så vart slutar det hela i min släkt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0