Mysmysmys....

Ja det märks verkligen att det drar ihop sig nu till att bli jul....helt sjukt mycket folk överallt. Jag har jobbat idag...jättekul! Men stressade pilande, springande, knuffande människor överallt med tusen frågor och ganska irriterade det tar på krafterna och leendet blir tillslut påklistrat! Men samtidigt så är det så himla roligt att "ge järnet"!!

Hur mycket har det då snöat idag!? Någon som vet?

Men tog med mig Mikael hem och hans Maria...så vi har julmyst med pepparkaksbak och knäckkokning helt spontant så där!

Massa mjöl och bus blev det...



  

  

Har också klippt mina två goa pojkar....

(Det var detta jag egentligen ville förmedla.....angående julstress....kopierat från en "ensam mamma" som klockrent sade/skrev det jag försökte skriva...Nu känns det verkligen att julen börjar på att närma sig i butiken. Älskar när det är riktigt tryck och det är fullt upp hela tiden:) Vissa kunder kan vara superstressade....då är det bara att ge dom ett varmt leende och önska dom en riktigt trevlig helg....brukar fungera på den mest stressade människan. Då är det precis som att dom stannar upp och tar sig tiden att ge ett leende tillbaka. Det är lite av en utmaning för mig....att lyckas med det...Hi hi....kan låta lite galet men varför inte försöka ge människor en massa positiv energi i dessa tider om man kan:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0