Hemma igen....

Nu är jag åter i vardagen igen efter vår underbara Stockholmsresa. Vi åkte ner dit i torsdags mitt på dagen och anlände till Solna och min äldsta tös vid 21-tiden.
Resan ner gick väldigt bra vi tjejer satt och myste i baksätet medans killarna fick husera därframme.

Efter en massa kramar och lite kvällsfika sa vi nattinatt!



Fredagen var arbetsdag för alla utom jag, Pontus och Emma...så vi begav oss på en utflykt med tunnelbana och buss ut till Djurgården och Junibacken.




Inne på Junibacken åt vi först lunch bestående av plättar.... eller pannkakor som sörlänningar säger..

 

Sen lekte vi en stund och hoppade hage....innan vi åkte det underbara sagotåget...

  

 

Efter sagotåget sprang vi runt i alla miljöer och lekte...eller de små lekte och jag knäppte kort med kameran.

   

   



  

  

Sen säger vi hejdå till Junibacken för den här gången...



Lördagen startade vi med "hotellfrukost".....



sen begav vi oss till ett lekland.....

  

På aftonen och kvällen var det hockey som gällde för vissa av oss.... 

Rit och pyssel och bus och kortspel förekom också...

  

Sen på söndagen var det tyvärr bara att packa ihop sig och ta farväl...

 

Hemresan gick också riktigt bra....vi stannade i Sundsvall på IKEA och åt middag...

 

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0