22. Det här upprör mig.

Det kan göra så otroligt ont....VÄLDIGT ont faktiskt!

Det är när folk bara ser saker från ett håll.....utan att analysera och försöka hitta en förklaring om varför??

Jag brukar säga att man aldrig ska kasta sten i glashus....men hur enkelt är det att försöka låta bli!?

Det som upprör mig är när folk blir arga utan urskillning....men det handlar egentligen om att de själva är missförstådda....därför måste de skylla på andra och välja att "kasta sten" före att förlåta och före att försöka förstå varför?? Varför den/han/hon sa si eller så...!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har inte gjort någonting fel alls, inte någon av er ni är så snälla som tom antog att jag skulle vara med, det gjorde mig väldigt glad.



Hon vart ledsen för hon trodde att jag inte ville fira med dom och tog ut de över hela situationen.



Jag kommer till er på kvällen, saknar dig!

2010-12-22 @ 11:44:25
Postat av: Annica

Kramkramisar Maria. Detta inlägg handlade inte om din situation egentligen...men förstår att det passade in. Vi ses snart.

2010-12-22 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0