måndag

Fullt upp som vanligt på jobbet - det är ju som roligast då! Har sen suttit i telefon med en tekninker hur länge som helst - dock mindre kul!

Väl hemma så hämtade Lisa småttingarna på fritids och jag ställde mig och stekte plättar. Tog sen en tupplur i soffan men blev väckt av telefonen och det gör ingenting.....men jag är så less på att känna mig så trött och slut!

Jag tror mig veta vad jag behöver......Promenader och frisk luft! Men soffan är ju skönare! Måste skärpa mig...fast ska bli helt frisk först!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vi kan väl släpa oss ut en sväng tillsammans på prommis? Jag är ju som en annan lungsjuk så vi kanske orkar lika långt (eller kort??) Om du vill...

2010-09-01 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0