kommer att sakna

Inte nog med att mitt privatliv är lite rörigt just nu så blir det rörigt på jobbet också....!!

Kommer verkligen att sakna att min andra hälft och älskade medarbetare väljer att gå vidare...all lycka till dig Elin!! Och jag känner att de nya efterträdarna kommer att fixa detta också!! Men jag kommer att sakna Elin!! Min älskade högra hand.....



Elin står i mitten och hon är speciell....hon till höger är också go´och en bra stand in!!
Gillar givetvis hon till vänster också...kramisar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söt du är annica! Kommer sakna dej med. Både som medarbetare och vän :) kram

2010-08-26 @ 23:02:16
Postat av: Annica

Jamen... Elin du är ganska så UNIK för att vara så ung som du är!! Men jag gillar att du vill gå vidare och utvecklas!! Men jag kommer verkligen att sakna din kompetens och "känsla"...KRAM OCH LYCKA TILL!!

2010-08-27 @ 20:13:24
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0