Hemma igen...

Borta bra men hemma bäst! Det gäller nog denna gången också, fast vi har haft en helt otroligt bra semestervecka söderut....!! Medans jag varit borta har jag aldrig längtat hem och att få vara med och uppleva barnens otroliga glädje över en massa saker på denna resa har varit underbart!! Men det är också otroligt skönt att äntligen vara hemma!!

Hemresan var verkligen inte någon höjdarresa...rena fasan och typ  en förälders värsta mardröm!! En åksjuk sexåring som retas hela tiden med den gnälliga åttaåringen som bara måste få sista ordet...........

"Ska vi inte stanna snart?" "Hallå du sa faktiskt..??" "Hungrig nu!!" "Vill ni att jag ska svälta ihjäl eller??" eller tjugo minuter med en gråtröst som säger "vill träffa farmor nu"!! Blev faktiskt riktigt många onödiga stopp på grund av slutkörda små änglar.....eller borde jag säga små "djävlar"!!?

Nog om detta...trädgården har frodats medan jag var borta gräsmattan också, så i morgon bör gräset klippas;)

  

Här lämnar vi hotellet och den supercola Ferrarin.....

  

  

Saknar denna underbara tjej som lämnade av oss igår vid Scandic...


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Välkommen hem . Härliga semesterbilder och sköna kommentarer. Kul !

2010-08-08 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0