spakväll.....

Söndagkväll och underbar spa kväll för mig! Har då färgat de grå stråna till mörkbruna strån igen, plockat lite ögonbryn, rakat mig under armarna och peelat, kurerat och antirynkat ansiktet!! Jo är man gift med en Loreàl försäljare bör man ju åtminstone någon gång utnyttja hans underbara produkter..............

Nu blir det sängen för världen har lust att snurra runt runt för mig....konstig känsla men öronen, eller balanssinnet är påverkat och konstigt av någon anledning!?? Vet inte vad det är - annat än obehagligt!!


Gissa då vad maken har sysslat med??



Kan också säga att sen mina små söta perenner kommit ut, så förändrades det ljusa gängliga växtsättet genast till, frodigt grönare och kraftigare....Vi ses snart!! Tjingeling!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0